WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG

Artykuł 1 – Definicje

W niniejszych Warunkach mają zastosowanie następujące definicje:

Okres odstąpienia : okres, w którym konsument może skorzystać z prawa odstąpienia;

Konsument : osoba fizyczna nieprowadząca działalności gospodarczej lub zawodowej, zawierająca umowę na odległość z przedsiębiorcą;

dzień : dzień kalendarzowy;

Umowa na czas określony : umowa zawierana na odległość, dotycząca serii produktów i/lub usług, której obowiązek dostarczenia i/lub zakupu rozłożony jest na określony okres czasu;

Trwały nośnik informacji : środek umożliwiający konsumentowi lub przedsiębiorcy przechowywanie informacji kierowanych do niego osobiście, w sposób umożliwiający ich późniejsze odtworzenie w niezmienionej postaci.

Prawo odstąpienia od umowy : możliwość odstąpienia przez konsumenta od umowy zawartej na odległość w terminie;

Przedsiębiorca : osoba fizyczna lub prawna oferująca produkty i/lub usługi konsumentom na odległość;

Umowa zawierana na odległość : umowa, w której w ramach zorganizowanego przez przedsiębiorcę systemu sprzedaży na odległość towarów i/lub usług, do chwili zawarcia umowy stosuje się wyłącznie jedną lub więcej technik porozumiewania się na odległość.

umowa;


Dostawa do domu odrzucona/niedostarczona przez pocztę:


Jeżeli przesyłka nie zostanie przyjęta lub nie zostanie odebrana przez pocztę, zostanie ona automatycznie zwrócona kurierowi, a my będziemy mieli prawo odliczyć 15 € od kwoty, którą otrzymasz w zamian.

Technologia komunikacji na odległość : oznacza środek umożliwiający zawarcie umowy bez konieczności jednoczesnej obecności konsumenta i przedsiębiorcy w tym samym pomieszczeniu.

Ogólne Warunki Handlowe : niniejsze ogólne warunki handlowe przedsiębiorcy.

Artykuł 2 - Tożsamość przedsiębiorcy

Nazwa firmy: SaleMania

Numer Izby Handlowej:75635356

Nazwy marek: SaleMania 

Pozycja IVA:NL002430374B13

E-mail do obsługi klienta: support@ElegancjaStyl.pl

Adres firmy: Holandia, Almelo

 

Artykuł 3 – Zastosowanie

Niniejsze ogólne warunki handlowe stosuje się do każdej oferty Przedsiębiorcy oraz do każdej umowy zawieranej na odległość i do każdego zamówienia zawartego pomiędzy Przedsiębiorcą a Konsumentem.

Przed zawarciem umowy na odległość tekst niniejszych ogólnych warunków zostanie udostępniony konsumentowi. Jeżeli nie będzie to racjonalnie możliwe, przed zawarciem umowy na odległość wskazane zostanie, że ogólne warunki umowy są dostępne do wglądu w siedzibie przedsiębiorcy i zostaną przesłane konsumentowi bezpłatnie na jego żądanie tak szybko, jak to będzie możliwe.

Jeżeli umowa na odległość została zawarta w formie elektronicznej, tekst niniejszych Ogólnych Warunków może, niezależnie od postanowień ustępu poprzedzającego i przed zawarciem umowy na odległość, zostać udostępniony konsumentowi w formie elektronicznej w taki sposób, aby mógł on być łatwo przechowywany przez konsumenta na trwałym nośniku. Jeżeli nie będzie to racjonalnie możliwe, przed zawarciem umowy na odległość wskazane zostanie, gdzie możliwe będzie zapoznanie się z ogólnymi warunkami w wersji elektronicznej oraz że na żądanie konsumenta zostaną one przesłane drogą elektroniczną lub w inny sposób nieodpłatnie.

W przypadku gdy oprócz niniejszych Ogólnych Warunków zastosowanie mają szczególne warunki dotyczące produktu lub usługi, ust. 2 i 3 stosuje się odpowiednio, a w razie sprzeczności Ogólnych Warunków Konsument może zawsze powołać się na postanowienie, które jest dla niego najkorzystniejsze.

Jeżeli w dowolnym momencie jedno lub więcej postanowień niniejszych Ogólnych Warunków okaże się nieskuteczne lub nieważne w całości lub w części, umowa i niniejsze Ogólne Warunki pozostają w mocy, a odpowiednie postanowienie zostanie niezwłocznie zastąpione, za obopólną zgodą, postanowieniem odpowiadającym znaczeniu pierwotnego postanowienia w sposób możliwie najwierniejszy.

Sytuacje nieuregulowane niniejszymi Ogólnymi Warunkami należy oceniać „w duchu” niniejszych Ogólnych Warunków.

Wszelkie niejasności dotyczące interpretacji lub treści jednego lub większej liczby postanowień naszych Ogólnych Warunków należy interpretować „w duchu” niniejszych Ogólnych Warunków.

Artykuł 4 - Oferta

Jeśli oferta ma ograniczony czas obowiązywania lub podlega pewnym warunkom, zostanie to wyraźnie zaznaczone w ofercie.

Oferta może ulec zmianie. Przedsiębiorca ma prawo do zmiany i dostosowania oferty.

Oferta zawiera pełny i dokładny opis oferowanych produktów i/lub usług. Opis jest na tyle szczegółowy, że umożliwia konsumentowi odpowiednią ocenę oferty. Jeśli przedsiębiorca posługuje się zdjęciami, stanowią one wierne przedstawienie oferowanych produktów i/lub usług. Oczywiste błędy lub oczywiste pomyłki w ofercie nie wiążą przedsiębiorcy.

Wszystkie zdjęcia, specyfikacje i dane zawarte w ofercie mają charakter poglądowy i nie mogą stanowić podstawy do odszkodowania lub rozwiązania umowy.

Zdjęcia dołączone do produktów stanowią wierne odzwierciedlenie oferowanych produktów. Operator nie może zagwarantować, że przedstawione kolory odpowiadają dokładnie rzeczywistym kolorom produktów.

Każda oferta zawiera takie informacje, aby dla konsumenta było jasne, jakie prawa i obowiązki wiążą się z przyjęciem oferty. Dotyczy to w szczególności:

cena nie obejmuje opłat celnych i podatku od sprzedaży importowej. Koszty dodatkowe ponosi klient, ponosząc ryzyko ich poniesienia. W przypadku importu przedsiębiorstwa pocztowe i kurierskie będą stosować specjalne zasady dotyczące usług pocztowych i kurierskich. Rozporządzenie to ma zastosowanie, jeżeli towary są importowane do kraju przeznaczenia w UE, jak ma to miejsce w tym przypadku. Usługa pocztowa i/lub kurierska pobiera podatek VAT (z opłatami za odprawę celną lub bez nich) od odbiorcy towaru;

jakiekolwiek koszty wysyłki;

w jaki sposób zostanie zawarta umowa i jakie działania będą w tym celu niezbędne;

czy prawo odstąpienia od umowy ma zastosowanie;

sposoby płatności, dostawy i wykonania umowy;

termin przyjęcia oferty lub termin, w którym przedsiębiorca gwarantuje cenę;

wysokość opłaty za korzystanie ze środka porozumiewania się na odległość, jeżeli koszty korzystania ze środka porozumiewania się na odległość są obliczane na innej podstawie niż podstawowa opłata za wykorzystywany środek porozumiewania się;

czy umowa będzie archiwizowana po jej zawarciu i jeżeli tak, to w jaki sposób konsument będzie mógł uzyskać do niej dostęp;

sposób, w jaki konsument może sprawdzić i ewentualnie poprawić dane podane przez niego w ramach umowy przed jej zawarciem;

wszystkie inne języki, w których umowa może zostać zawarta, z wyjątkiem języka niderlandzkiego;

kodeksy postępowania, do których przystąpił przedsiębiorca, oraz sposób, w jaki konsument może zapoznać się z tymi kodeksami w formie elektronicznej; I

minimalny czas trwania umowy na odległość w przypadku transakcji terminowej.

Opcjonalnie: dostępne rozmiary, kolory, rodzaje materiałów.

Artykuł 5 - Umowa

Z zastrzeżeniem postanowień ust. 4 umowa zostaje zawarta z chwilą przyjęcia oferty przez konsumenta i spełnienia przez niego warunków w niej określonych.

Jeżeli konsument przyjął ofertę drogą elektroniczną, przedsiębiorca niezwłocznie potwierdzi otrzymanie informacji o przyjęciu oferty drogą elektroniczną. Dopóki przedsiębiorca nie potwierdzi otrzymania tego potwierdzenia, konsument może odstąpić od umowy.

Jeżeli umowa zostanie zawarta drogą elektroniczną, przedsiębiorca podejmie odpowiednie środki techniczne i organizacyjne w celu ochrony elektronicznego przesyłu danych i zapewnienia bezpiecznego środowiska internetowego. Jeżeli konsument może dokonać płatności drogą elektroniczną, przedsiębiorca zastosuje odpowiednie środki bezpieczeństwa.

Przedsiębiorca może - w ramach obowiązujących przepisów - dowiedzieć się, czy konsument jest w stanie wywiązać się ze swoich zobowiązań płatniczych, a także poznać wszystkie fakty i czynniki, które mają znaczenie dla odpowiedzialnego zawarcia umowy na odległość. Jeżeli na podstawie przeprowadzonego badania przedsiębiorca stwierdzi, że ma uzasadnione powody, aby nie zawierać umowy, ma prawo odmówić przyjęcia zamówienia lub wniosku albo uzależnić wykonanie od szczególnych warunków, podając przyczyny.

Przedsiębiorca jest obowiązany dostarczyć konsumentowi wraz z produktem lub usługą następujące informacje w formie pisemnej lub w taki sposób, aby mogły być przechowywane w sposób przystępny przez konsumenta na trwałym nośniku:

  1. adres oddziału przedsiębiorcy, pod którym konsument może składać swoje reklamacje;
  2. warunki, na jakich i w jaki sposób konsument może skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, lub jednoznaczne oświadczenie o wyłączeniu prawa odstąpienia od umowy;
  3. informacje o gwarancjach i istniejącej obsłudze klienta;
  4. dane, o których mowa w art. 4 ust. 3 niniejszego regulaminu, chyba że przedsiębiorca przekazał te dane konsumentowi przed zawarciem umowy;
  5. warunki rozwiązania umowy, jeżeli umowa została zawarta na okres dłuższy niż rok lub na czas nieokreślony.

W przypadku transakcji terminowej postanowienia ustępu poprzedniego stosuje się wyłącznie do pierwszej dostawy.

Każda umowa zostaje zawarta z zastrzeżeniem warunku zawieszającego wystarczającej dostępności danych produktów.

Artykuł 6 - Prawo odstąpienia od umowy

Przy zakupie towarów konsument ma możliwość odstąpienia od umowy w terminie 14 dni bez podania przyczyny. Okres na zastanowienie się rozpoczyna się następnego dnia po otrzymaniu produktu przez konsumenta lub przedstawiciela wskazanego wcześniej przez konsumenta i podanego do wiadomości przedsiębiorcy.

W okresie namysłu konsument powinien obchodzić się ostrożnie z produktem i jego opakowaniem. Produkt należy rozpakować i używać wyłącznie w zakresie niezbędnym do oceny, czy chcesz go zatrzymać. Jeżeli skorzystają Państwo z prawa odstąpienia od umowy, zwrócą Państwo produkt przedsiębiorcy wraz ze wszystkimi dostarczonymi akcesoriami oraz – o ile będzie to zasadnie możliwe – w oryginalnym stanie i opakowaniu, zgodnie z rozsądnymi i wyraźnymi instrukcjami przedsiębiorcy.

Jeżeli Konsument chce skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, zobowiązany jest poinformować o tym przedsiębiorcę w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru. Konsument powinien poinformować o tym fakcie w formie pisemnej/e-mailem. Po złożeniu przez konsumenta oświadczenia o chęci skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, konsument jest zobowiązany odesłać produkt do miejsca jego nadania w terminie 14 dni. Konsument musi udowodnić, że dostarczony towar został zwrócony w odpowiednim czasie, na przykład przedstawiając dowód nadania.

Jeżeli Klient nie wyraził woli skorzystania z prawa odstąpienia od umowy lub nie zwrócił towaru Przedsiębiorcy po upływie terminów, o których mowa w ust. 2 i 3, zakup jest faktem.

Artykuł 7 – Koszty w przypadku odstąpienia od umowy

Jeżeli Konsument skorzysta z prawa odstąpienia od umowy, koszty zwrotu towaru ponosi Konsument.

Jeżeli konsument dokonał zapłaty, przedsiębiorca zwróci mu tę kwotę najszybciej jak to możliwe, jednak nie później niż w terminie 14 dni od odstąpienia od umowy. Warunkiem koniecznym jest, aby towar został już zwrócony przedsiębiorcy lub aby można było przedstawić niezbity dowód jego całkowitego zwrotu.

Artykuł 8 - Wyłączenie prawa odstąpienia od umowy

Przedsiębiorca może wyłączyć prawo odstąpienia od umowy przysługujące konsumentowi w odniesieniu do produktów, o których mowa w ust. 2 i 3. Wyłączenie prawa odstąpienia od umowy obowiązuje tylko wtedy, gdy przedsiębiorca wyraźnie wskazał to w ofercie, przynajmniej na czas przed zawarciem umowy.

Wyłączenie prawa odstąpienia od umowy jest możliwe wyłącznie w przypadku produktów:

  1. że przedsiębiorca produkuje według specyfikacji konsumenta;
  2. które mają wyraźnie charakter osobisty;
  3. które ze względu na swój charakter nie mogą zostać zwrócone;
  4. które mogą szybko się niszczyć lub starzeć;
  5. których cena podlega wahaniom na rynku finansowym, na które przedsiębiorca nie ma wpływu;
  6. dla poszczególnych gazet i czasopism;
  7. w przypadku nagrań dźwiękowych i wizualnych oraz oprogramowania komputerowego, których pieczęć została naruszona przez konsumenta.
  8. dla artykułów higienicznych, których plomba została naruszona przez konsumenta.

Wyłączenie prawa odstąpienia od umowy jest możliwe wyłącznie w przypadku następujących usług:

  1. w odniesieniu do usług związanych z zakwaterowaniem, transportem, gastronomią lub rozrywką, które mają być realizowane w określonym dniu lub okresie;
  2. którego dostawa rozpoczęła się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem okresu odstąpienia od umowy;
  3. O zakładach i loteriach.

Artykuł 9 - Cena

W okresie obowiązywania oferty ceny oferowanych produktów i/lub usług nie ulegną zmianie, za wyjątkiem zmian cen wynikających ze zmiany stawek podatku VAT.

W przeciwieństwie do poprzedniego akapitu przedsiębiorca może oferować produkty lub usługi o zmiennych cenach, których ceny podlegają wahaniom na rynku finansowym, na które przedsiębiorca nie ma wpływu. To zobowiązanie do uwzględniania wahań cen oraz fakt, że podane ceny mają charakter orientacyjny, są podane w ofercie.

Podwyżki cen w okresie 3 miesięcy od zawarcia umowy są dopuszczalne wyłącznie, jeżeli wynikają z przepisów lub postanowień prawa.

Podwyżki cen począwszy od 3 miesięcy od zawarcia umowy są dopuszczalne wyłącznie w przypadku, gdy przedsiębiorca wyraził na nie zgodę oraz:

  1. wynikać z przepisów prawnych lub regulacji; LUB
  2. Konsument ma możliwość odstąpienia od umowy od dnia wejścia w życie podwyżki ceny.

Zgodnie z art. 5(1) ustawy o podatku obrotowym z 1968 r. miejscem dostawy jest kraj, w którym rozpoczyna się przewóz. W tym przypadku dostawa odbywa się poza UE. Następnie poczta lub kurier pobierze od klienta podatek od sprzedaży importowej lub opłatę za odprawę celną. W efekcie przedsiębiorca nie jest obciążany podatkiem VAT.

Podane ceny mogą uwzględniać ewentualne błędy w druku i układzie. Nie ponosimy odpowiedzialności za konsekwencje błędów drukarskich i składu tekstu. W przypadku wystąpienia błędów drukarskich lub składu, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do dostarczenia towaru po cenie błędnej.

Artykuł 10 - Zgodność i gwarancja

Przedsiębiorca gwarantuje, że produkty i/lub usługi są zgodne z umową, specyfikacją wskazaną w ofercie, uzasadnionymi wymogami przydatności i/lub użyteczności oraz przepisami prawnymi i/lub regulacjami urzędowymi obowiązującymi w chwili zawarcia umowy. Jeżeli tak uzgodniono, przedsiębiorca gwarantuje również, że towar nadaje się do użytku innego niż normalny.

Gwarancja udzielona przez przedsiębiorcę, producenta lub importera nie narusza praw i roszczeń, jakie konsument może dochodzić od przedsiębiorcy na podstawie umowy.

Wadliwe lub błędnie dostarczone produkty należy zgłosić przedsiębiorcy na piśmie w terminie 14 dni od daty dostawy. Produkty muszą zostać zwrócone w oryginalnym opakowaniu i w stanie nowym.

Okres gwarancji przedsiębiorcy pokrywa się z okresem gwarancji producenta. Przedsiębiorca nie ponosi jednak nigdy odpowiedzialności za ostateczną przydatność produktów do indywidualnego zastosowania przez konsumenta, ani za jakiekolwiek porady dotyczące użytkowania lub zastosowania produktów.

Gwarancja nie obowiązuje w przypadku, gdy:

Konsument sam naprawił i/lub zmodyfikował dostarczone produkty lub zlecił ich naprawę i/lub modyfikację osobom trzecim;

Dostarczone produkty zostały wystawione na działanie nietypowych warunków lub były w inny sposób traktowane niedbale lub niezgodnie z instrukcjami przedsiębiorcy i/lub opakowaniem;

Wada jest, w całości lub w części, wynikiem przepisów, które zostały lub zostaną wprowadzone przez rząd, dotyczących rodzaju i jakości użytych materiałów.

Artykuł 11 - Dostawa i wykonanie

Przedsiębiorca dołoży wszelkich starań przy przyjmowaniu i realizacji zamówień na produkty.

Miejscem dostawy jest adres podany przez konsumenta firmie.

Bez uszczerbku dla postanowień Artykułu 4 niniejszych Ogólnych Warunków, Spółka zrealizuje przyjęte zamówienia możliwie najszybciej, nie później niż w terminie 30 dni, chyba że Konsument wyrazi zgodę na dłuższy termin realizacji. W przypadku opóźnienia dostawy lub gdy zamówienie nie może zostać zrealizowane albo może zostać zrealizowane tylko częściowo, konsument zostanie o tym poinformowany nie później niż w terminie 30 dni od złożenia zamówienia. W takim przypadku konsument ma prawo odstąpić od umowy bez ponoszenia kosztów i domagania się odszkodowania.

W przypadku rozwiązania umowy zgodnie z ustępem poprzednim przedsiębiorca zwróci konsumentowi zapłaconą przez niego kwotę niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia rozwiązania umowy.

Jeżeli dostarczenie zamówionego towaru okaże się niemożliwe, przedsiębiorca zobowiązuje się do dostarczenia towaru zastępczego. Najpóźniej w momencie dostawy zostaniesz poinformowany w sposób jasny i zrozumiały, że dostarczony zostanie towar zastępczy. Prawo odstąpienia od umowy nie może zostać wyłączone w przypadku towarów zastępczych. Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa przedsiębiorca.

Ryzyko uszkodzenia i/lub utraty towarów spoczywa na przedsiębiorcy do momentu wydania towarów konsumentowi lub wskazanemu wcześniej przedstawicielowi, o ile wyraźnie nie uzgodniono inaczej.

Artykuł 12 - Transakcje terminowe: czas trwania, wypowiedzenie i odnowienie

Planowanie

Konsument może w każdej chwili odstąpić od umowy zawartej na czas nieokreślony, której przedmiotem jest regularne dostarczanie produktów (w tym energii elektrycznej) lub usług, z zachowaniem ustalonych zasad rozwiązania umowy oraz z zachowaniem okresu wypowiedzenia nieprzekraczającego jednego miesiąca.

Konsument może w każdej chwili odstąpić od umowy zawartej na czas oznaczony, która ma na celu regularne dostarczanie produktów (w tym energii elektrycznej) lub usług po upływie terminu, na jaki została zawarta. Obowiązują ustalone zasady anulowania rezerwacji, a maksymalny okres wypowiedzenia wynosi jeden miesiąc.

Konsument może dokonać zmiany umów, o których mowa w ustępach poprzednich:

można rozwiązać w dowolnym momencie i nie będzie to ograniczone do rozwiązania w żadnym konkretnym czasie lub okresie;

zakończyć je przynajmniej tak, jak on je zakończył;

zawsze wypowiadaj umowę z zachowaniem takiego samego okresu wypowiedzenia, jaki ustalił sobie przedsiębiorca.

Rozszerzenie

Umowa zawarta na czas określony, dotycząca regularnego dostarczania produktów (w tym energii elektrycznej) lub usług, nie może być w sposób dorozumiany przedłużana lub odnawiana na czas określony.

W drodze odstępstwa od postanowień poprzedniego ustępu umowa zawarta na czas określony, dotycząca regularnej dostawy dzienników, tygodników i czasopism, może zostać automatycznie przedłużona na czas oznaczony, nieprzekraczający trzech miesięcy, jeżeli konsument odstąpi od przedłużonej umowy po zakończeniu okresu przedłużenia z zachowaniem okresu wypowiedzenia wynoszącego maksymalnie jeden miesiąc.

Umowa zawarta na czas określony, której celem jest regularne dostarczanie towarów lub świadczenie usług, może być przedłużona na czas nieokreślony w sposób dorozumiany tylko wtedy, gdy konsument może w każdej chwili odstąpić od umowy z zachowaniem okresu wypowiedzenia nieprzekraczającego jednego miesiąca, a w przypadku gdy umowa dotyczy regularnego dostarczania dzienników, tygodników i czasopism, jednak rzadziej niż raz w miesiącu, z zachowaniem okresu wypowiedzenia nieprzekraczającego trzech miesięcy.

Umowa na czas określony o regularną dostawę dzienników, tygodników i czasopism w ramach prenumeraty wprowadzającej (okres próbny lub promocyjny) nie jest dorozumiana i rozwiązuje się automatycznie po zakończeniu okresu próbnego lub promocyjnego.

Czas trwania

Jeżeli umowa została zawarta na okres dłuższy niż rok, konsument może rozwiązać umowę w każdej chwili po upływie roku, zachowując okres wypowiedzenia nieprzekraczający jednego miesiąca, chyba że względy rozsądku i uczciwości uniemożliwiają rozwiązanie umowy przed upływem uzgodnionego terminu.

Artykuł 13 - Płatność

Jeżeli nie uzgodniono inaczej, kwoty należne od konsumenta muszą zostać zapłacone w terminie 7 dni roboczych od rozpoczęcia okresu odstąpienia od umowy, o którym mowa w art. 6 ust. 1. W przypadku umowy o świadczenie usług okres ten rozpoczyna się po otrzymaniu przez konsumenta potwierdzenia zawarcia umowy.

Konsument zobowiązany jest niezwłocznie zgłosić Przedsiębiorcy wszelkie nieścisłości w podanych lub wskazanych danych płatniczych.

W przypadku braku zapłaty ze strony konsumenta przedsiębiorca ma prawo, z zastrzeżeniem ograniczeń prawnych, obciążyć konsumenta uzasadnionymi kosztami, o których został on uprzednio poinformowany.

Artykuł 14 - Procedura składania skarg

Reklamacje dotyczące realizacji umowy muszą zostać zgłoszone przedsiębiorcy, opisane w sposób kompletny i zrozumiały, w terminie 7 dni od dnia wykrycia wad przez Konsumenta.

Na reklamacje składane przedsiębiorcy rozpatrywane będą w terminie 14 dni od daty ich otrzymania. Jeżeli rozpatrzenie reklamacji wymaga przewidywalnego dłuższego czasu, przedsiębiorca udzieli odpowiedzi w terminie 14 dni, przesyłając potwierdzenie jej otrzymania i wskazując, kiedy konsument może spodziewać się bardziej szczegółowej odpowiedzi.

Jeżeli reklamacji nie uda się rozstrzygnąć polubownie, powstanie spór podlegający rozstrzygnięciu w drodze polubownego rozstrzygnięcia.

Złożenie reklamacji nie skutkuje zawieszeniem realizacji zobowiązań Operatora, chyba że Operator pisemnie oświadczy inaczej.

Jeżeli operator uzna reklamację za zasadną, wówczas wymieni lub naprawi dostarczony produkt bezpłatnie, według własnego uznania.

Artykuł 15 - Spory sądowe

Do umów zawieranych pomiędzy przedsiębiorcą a konsumentem, do których stosuje się niniejsze ogólne warunki handlowe, stosuje się wyłącznie prawo holenderskie. Nawet jeśli konsument mieszka za granicą.

Artykuł 16 - CESOP

W związku ze środkami wprowadzonymi i wzmocnionymi od 2024 r. w związku z „Ustawą o zmianie ustawy o podatku od sprzedaży z 1968 r. (Ustawa wdrażająca dyrektywę w sprawie dostawców usług płatniczych)”, a tym samym wprowadzeniem Centralnego Elektronicznego Systemu Informacji o Płatnościach (CESOP), dostawcy usług płatniczych mogą rejestrować dane w europejskim systemie CESOP. 

POLITYKA ZWROTÓW

POLITYKA PRYWATNOŚCI

POLITYKA WYSYŁKOWA

Zasady płatności